j-holy:

Flirting w/ EXO-K: Real tips from real pros

kai for die jungs

Elope_KD
fiftychent:

hello! i’m sorry for putting this in the tags but i have like 2 followers ok. anyway thanks to my lucky stars, i (well and my boyfriend i guess) have miraculously managed to preorder 2 premium die jung sets oh my jesus. anyway instead of cancelling the order, i’ve decided to give one away…. none of my friends really like exo so woohoo
so, rules n stuff

☆ what you get a die jungs, aka exo’s first photobook, premium set! this includes the m, k, and exo versions which isn’t much different from buying all 3 but i think you get more photo cards so yasss.  i’ve heard it’s sold out…… wink wink
☆ what you have to do reblog this post! uh likes don’t really count? idk why but i feel like if you really want it you will reblog! it! and mess up your archive i know but hey it’s life. also if you’re under 18, please get your parent’s permission. i don’t want you or me getting in trouble omg
☆ what you don’t have to do follow me! if i limited this to followers that wouldn’t do much bc like i said i don’t have that many haha;; but if you wanna be my friend pls do (ˊॢo̶̶̷̤◡ुo̴̶̷̤ˋॢ)
☆ etc. international shipping / there’ll be one winner and they have 48 hrs to respond / keep your ask open / don’t spam / no giveaway blogs none of that 
☆ we ordered them from different websites so the shipping time varies, but i don’t wanna rush this so giveaway ends september 19 at midnight pst!

fiftychent:

hello! i’m sorry for putting this in the tags but i have like 2 followers ok. anyway thanks to my lucky stars, i (well and my boyfriend i guess) have miraculously managed to preorder 2 premium die jung sets oh my jesus. anyway instead of cancelling the order, i’ve decided to give one away…. none of my friends really like exo so woohoo

so, rules n stuff

☆ what you get a die jungs, aka exo’s first photobook, premium set! this includes the m, k, and exo versions which isn’t much different from buying all 3 but i think you get more photo cards so yasss.  i’ve heard it’s sold out…… wink wink
☆ what you have to do reblog this post! uh likes don’t really count? idk why but i feel like if you really want it you will reblog! it! and mess up your archive i know but hey it’s life. also if you’re under 18, please get your parent’s permission. i don’t want you or me getting in trouble omg
☆ what you don’t have to do follow me! if i limited this to followers that wouldn’t do much bc like i said i don’t have that many haha;; but if you wanna be my friend pls do (ˊॢo̶̶̷̤◡ुo̴̶̷̤ˋॢ)
☆ etc. international shipping / there’ll be one winner and they have 48 hrs to respond / keep your ask open / don’t spam / no giveaway blogs none of that 
☆ we ordered them from different websites so the shipping time varies, but i don’t wanna rush this so giveaway ends september 19 at midnight pst!
jongin gesturing the fans not to get wet in the rain

would be enough to meet you.

would be enough to meet you.

Do not be so sweet
That people will eat you up.

Nor so bitter that
They will spit you out.

— Pashto Folk Saying (via cerres)
song:
artist:
played 159096 times

gjorth:

prozdvoices:

said:

Looking for a challenge? Try singing Gee in your most manliest voice possible.

image

Challenge accepted.

this is a religious experience.


J. RECORDING
next →